מדיניות פרטיות

אנחנו, בעמותת קול רנה מכבדים את הפרטיות שלך ולכן יצרנו את מדיניות הפרטיות הזו.


מי אנחנו?

עמותת קול רנה הוא הגורם המפעיל את השירות לו נכתבה מדיניות
פרטיות זו. לצרכי מתן השירות אנחנו אוספים מידע על אודותיך, כפי שמפורט
במדיניות הפרטיות שלנו. המידע שיאסף על אודותיך ישמר אצלנו, ויועבר לאחרים
רק בהתאם למדיניות.

האם אתה חייב לספק לנו מידע?

בכל פניה לנושא מידע יש חובה לציין לו האם יש לו חובה לספק את המידע על פי חוק או שאספקת המידע תלויה ברצונו
הטוב והסכמתו. במקרה זה, אין חובה לספק מידע על פי חוק, אך ללא המידע לא יהיה ניתן לקבל
את השירותים..

מה המידע האישי שאנחנו שומרים על אודותיך?

מידע אישי הוא מידע המתייחס אלייך. זה יכול להיות מידע שמזהה אותך
אישית, או רק מידע שעשוי לזהות אותך. המידע שאנחנו שומרים על אודותיך הוא
שמך המלא, כתובת הדואר האלקטרוני שלך, מספר הטלפון שלך,מידע מזהה נוסף שתמסור לנו
באמצעות השירות ואנחנו עשויים לאסוף עוד מידע מזהה על אודותיך במקרה שבו תצור
איתנו קשר ונצטרך לשמור את המידע הזה לצרכי השירות.

מה המידע שאינו מזהה אישית שאנחנו שומרים על אודותיך?

מידע שאינו מזהה אישית הוא לא מידע אישי, אבל ביחד עם עוד פרטי מידע הוא
יכול להצביע על משהו. לדוגמא, רשימת העמודים הנצפים באתר מסוים יכולה ללמד
איזו קבוצת ספורט אתה אוהד. לכן, חשוב שנציין כי המידע הלא מזהה שנאסף על
אודותיך הוא השימוש שלך בשירות, כגון העמודים שצפית בהם,מידע סטטיסטי ולא מפולח אישית
כגון מדינה, פלח אוכלוסיה, גיל משוער.

כיצד אנחנו אוספים על אודותיך מידע?

השאלה כיצד אוספים על אודותיך מידע היא חשובה, כיוון שלעיתים נאסף מידע
ממספר מקורות שונים. דרכי האיסוף יכולים, לעיתים, לכלול הן מידע שאתה תספק
ישירות למי שאוגר על אודותיך מידע והן מידע שיתקבל ממקורות אחרים. במקרה
זה, אנחנו אוספים את המידע שאתה מספק לנו בזמן השימוש בשירות שלנו בלבד.

כיצד אנחנו משתמשים במידע שנאסוף?

גם אם אוספים על אודותיך מעט מאוד מידע, אך משתפים אותו עם כולם, יש בכך
כדי להשפיע על השימוש של בעל המאגר במידע. במקרה שלנו,
אנחנו משתמשים במידע שאספנו לצורך מתן השירות,אנחנו משתמשים במידע לצרכי פרסום, בין אם
בתוך השירות ובין אם מחוצה לו,אנחנו משתמשים במידע לדיוור ישיר ושליחת פרסומות.
למי יש גישה למידע על אודותיך?
ככל שיש לפחות אנשים גישה למידע על אודותיך כך יש פחות סיכוי לשימוש
לרעה. אנחנו מספקים גישה למידע לעובדים שלנו, שנמצאים תחת חובת סודיות מלאה.

האם לצדדים שלישיים יש גישה למידע?

צדדים שלישיים יכולים להשתמש במידע ולהעביר אותו לאחרים, וצריך לבדוק גם את מדיניות
 הפרטיות שלהם. אנחנו מאפשרים למספר צדדים שלישיים להשתמש במידע, לרבות שירות Google analytics
שמספק שירותי סטטיסטיקה לאתר, שירות דיוור ששולח דואר אלקטרוני ומסרוני סמס
עבורינו.

כיצד אנחנו יכולים לצור איתך קשר?

אנשים מרגישים מאוד לא בנח לספק מידע פרטי כאשר הם לא יודעים מה יקרה עם
המידע שלהם. שירות שמכבד את הפרטיות שלך לא ישלח לך דואר זבל ולא יפיץ
אותך בפרסומות.
תמיד ניתן לבקשה הסרה מרשימת התפוצה שלנו. אם המידע הועבר לאחרים, ההסרה תחול גם
עליהם.

כיצד אנחנו מדווחים על אירועי אבטחה?

נכון להיום ועל פי חוק, לא כל מאגרי המידע חייבים לדווח על כל אירועי
האבטחה, וחבל שכך. כאשר לארגון מסוים איכפת ממך ומהמידע על אודותיך הוא
ידווח על כל חשש לשימוש לרעה. במקרה שלנו, למרות שהחוק לא מחייב אותנו, אנחנו נדווח לך בכל
מקרה בו אנחנו מאמינים שנפגעה שלמות המידע שלך.

מיהו קצין הפרטיות שלנו, וכיצד תוכל לצור עמו קשר?

אנו מכבדים את הפרטיות שלך ואת החוק, לכן יש לנו בארגון קצין פרטיות,
מתניה שנרב. תוכל לצור איתו קשר באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת

Kolrina321@gmail.com

קצין הפרטיות שלנו יקבל את התלונות שלך ויבחן אותן.

אם אנחנו משתמשים בעוגיות

עוגיה היא קובץ ממוחשב שנשתל במחשב או במכשיר הקצה שלך ומאפשרת לזהות אותך כאשר
אתה גולש באתרים שונים. במהלך השירות, השירות משתמש בעוגיות כדי לאפשר לך להתחבר